en tisdag i mars

Jag råkade stava kyckling som chyckling o ba hmmm något känns fel hahah

fortfarande sjuk, börjar bli frustrerad men inte mycket man kan göra... sitter och dricker chai te, bisolvon, och borstar håret och lägger upp det med små klämmor och hoppas på att om jag ser tillräckligt söt ut så kanske världen är snäll med mig o gör mig frisk...

bläää

tack gud att det finns musik annars skulle jag avlida. jag vill dela med mig till er av mina spottanlistor men trög som jag är så vet jag inte hur man gör. jaja ja tror inte en av er ens skulle gå in o lyssna. ni har väl er egen musik. men min är så bra så bra så braa bara. ni skulle gilla det. ni måste. gilla eller dö.

ska snart börja bege mig till stan, börjar bli brådis, ska hinna till banken innan de stänger. ska kolla vilken bank som har öppet längst... hoppas någon har öppet till 19 annars får det va. orkar inte stressa

när jag ändå är i stan tänkte jag passa på att köpa en apelsinpress... någonstans måste det ju finnas? man ska väl inte behöva åka land o rike för en liten plastbit, behöver inte va nå avancerat, bara en såndär enkel liten handpress. finns inte på varken mitt närmaste willys, prisextra, coop och inte heller på okq8. där förväntade jag mig inte att hitta det heller men det var påvägen så jag gick in och kollade..

borde verkligen duscha men det får vänta tills efter jag vart ute på mina ärenden för orkar inte börja föna håret. orkar inte o hinner inte. mkt jag inte orkar eller hinner... mkt man skulle hinna om man bara orkade? mkt man skulle orka om man bara hann? haha. dålig kombo att ja e både sölig o lat, får ingenting gjort.

jag har på mig nåt som mycket möjligt kan vara världshistoriens oskönaste bh. den är vit med spets och jättesöt men den är för stor OCH för liten och trycker och är stenhård och trots att banden inte ens är åtspända skär de in i axlarna som fan... fick plötsligt väldigt stort medlidande för hur damerna på medeltiden kände sig i sina järnkorsetter...

vaaad ska jag ha på mig? har i princip levt i samma pyjamasbraxor o linne plus mina uggs hela veckan. freeesscchh.  använder uggsen som tofflor. har faktiskt bara använt dem ute kanske tre gånger när jag gått till tvättstugan, och har putsat av dem väldigt noga:P hoppas att jag inte trampat på hundbajs eller nåt men orkar faktiskt inte bry mig för dem är sjukt sköna att ha innomhus också haha. sådär lagomt dyra mystossor:)

mitt alarm ringde för en stund sedan också.... kan för allt i världen inte komma på vrf jag ställt det att ringa kl 17.50 idag? Hoppas inte det var ngt viktigt :P

borde svänga förbi ankipanki o hämta mina grejer jag lämnat hos henne, flera påsar med hundratusen kläder som varit inlåsta i hennes bil hon tappade bort nyckeln till, note to self: lämna inte grejer värt flera tusen som du tänkt att lämna tillbaka till affären i en bil över natten för bilnycklarna kan försvinna och det kan ta väldigt länge innan dem kommer fram igen. nu har anki iaf bytt lås och köpt nya nycklar. hoppas att iaf bytesrätten gäller ännu för vet inte vad jag ska göra med massa tröjor av samma sort i olika storlekar. haha. dålig vana jag har att köpa hem och prova. kanske bara ska börja prova i affären så slipper jag det problemet?

nu fick ni lite att läsa iaf :P ni o ni, enda som jag VET som slaviskt följer min blogg och går in och kollar varje ledig minut hon har, som skolkar från skolan för att gå hem och läsa, är merpppan, så alltid när jag skriver så tänker jag på dig mervi, skriver till dig;) så du kan se hela min blogg som en enda stor kärleksförklaring till dig. en manifestation till din ära wiwiwiwoo

nej ville bara säga hej och att jag saknar dig:) hejdå

och hej till mia och johanna också vet att ni också kikar in ibland :D

Kommentarer
Postat av: Mervi

Aww, visste inte att denna blogg var tillägnad mig, men jag hade faktiskt en förnimmelse om att det var så ... kul att få det bekräftat. <3 Och jag brukar alltid gå från lektionen en timme tidigare för jag känner sån Petra-blogg-abstinens, måste bara hem och kika om du har uppdaterat. Brukar vara jätteotrevlig mot busschaufförer som kör segt, jag måste ju faktiskt hem fort för jag måste läsa Petronellllla.blogg.se!



Tänkte fråga dig igår i telefonen om du har hittat din juicepress, men glömde. Bra att du nämnde det här i bloggen istället, vad hade jag gjort utan den?! Hoppas du hittar en snart.



Håller med om att du borde sluta köpa så mycket kläder att prova hemma, jag skulle inte palla en sekund med att göra så. :D Bättre att prova i affären, och om man inte kan bestämma sig är det bara att fundera på saken. Mycket lättare än att ha en massa kläder inlåsta i en bil och sedan ha ångest om nätterna, haha.



pÖsssss

2011-03-01 @ 18:29:33
URL: http://www.whaddupdawg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0