Läste precis igenom föregående blogginlägg

Jag måste bli bättre på det där med röda trådar :D
.
Var föressten in på mervis blogg nyss, HAHAH ja dör, jag nös precis medan sidan buffrade och sen när ja kommer in är det massa FLÄCKAR på min skärm mot hennes vita bakgrund o ja ba FYFAAAN va äckligt o trodde jag hade snorat ner hela skärmen (är nåt jävelusiskt snorig!) o börjar ta en blöt servett för att torka bort och det funkar inte o jag ba wtf o försöker skrapa med nageln och så inser jag att det är HENNES BAKGRUND PÅ BLOGGEN  hahahahhahaha Snacka om blond hahahahah
.
www.whaddupdawg.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Mervi

HAHAHAHA, min blogg är lite finurlig på det sättet. :D

2011-03-01 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0