julskinkan from hell:)

AHha wää e helt slut

hade fryst ner en hel julskinka i frysen som jag skulle dela upp i tre lika stora delar. och jag säger då er, fyfaaan vad jag KÄMPAT! fick ta i för kung o fosterland men skinkjäveln hade visst bestämt sig för att INTE låta sig klyvas. heeeeh bråkig jävel

 Nästan så jag funderade på o ringa på hos bosse o fråga om han har en yxa att låna. orka tina upp hela skinkan på en ggn, inte som att jag äter en hel grisröv på två dagar typ! o sen blir det ju typ gammalt va?

tji fick skinkan för jag vann tillslut, i tell u, blod svett och tårar, men tillslut blev den tyst!

aldrig ätit så god skinka, MUMS! tack älskade mamma!!!


note to self: till nästa år, dela upp skinkan färdigt innan du lägger in den i frysen!


Nu sova! frukostdejt med memmelie imorgonbitti innan jobbet :) mysigt !

Hämtade förresten ut gymkortet idag också! Och köpte solkort, 10ggr 20min för 400kr på worldclass's solarium :) billigt! nice! Så nu ska jag bli fit o fräsch till sommaren;)

so long suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0