Sugen på bubbel och drinkar, glitter och glamour.. less på feber o att hosta slemklumpar...

blää orkar inte mer
har varit sjuk.. sedan september till och från, var till VC idag för o se om de va ngt som de kunde hjälpa med, o se vrf mitt immunförsvar e så dåligt eller nåt, fick sjukintyg och hon rekommenderade vila,,, vadå VILA ja vill inte ha vila ja vill ha MEDICIN SÅ JA BLIR FRISK orkar inte betala ett läkarbesök (o framförallt inte släpa mitt febriga asle ända in till sumpan centrum) för att få veta ngt som en 2åring kunnat lista ut. har inte tid att vila behöver mina pengar. hyran betalar inte sig själv....

aja.. va ha jag gjort den senaste tiden? Just ja det har ju varit jul och allt. mamma och pappa var i sthlm i 2v, underbaaart!!! bodde hos brorsan med dem i stort sett hela tiden, så mysigt:) julafton var perfekt på alla sätt, förutom då att jag var sjuk.. ha-ha.. samma med nyår, det var toppen najs, firade med mamma o pappa o brorsan o barnen, sköt raketer och grejer, men skippade utgången för.. ja, just de.. jag var sjuk!

haft gäster hit hem från lite runtom i sverige, norrland och söder.. dima har hälsat på igen och mervi var också till sthlm en sväng bland andra :D
i övermorgon kommer frida och jenny också till sthlm så måste ju träffa dem också:) hihihi kuuuul!

har lite dåligt samvete för den senaste tiden har jag varit så busy med alla gäster och varit sjuk så mkt så har knappt haft tid med mina kompisar som finns här.. de får bli ett av mina nyårslöften, bli bättre på att vårda mina relationer.. :) eller har ju setts med dem, eller verkligen inte med alla, o dem jag setts med har jag ej kunnat träffa så ofta som jag önskat..

nej nu tackar jag för mig innan jag har skrivit en hel roman igen (skulle kunna fortsätta hur länge som helst) och så ska jag gå och sova så jag orkar på middag med tjejerna imorgon. ska träffas med tess o carro, men jag bjuder nog hem dem hit ist, på egen risk, så får vi laga ngt här om dem vill haha för orkar inte åka någonstans :) tack o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0