detta är kärlek

fredag middag biljard på fridhemsplan o nattmat
lördag middag bowling på o learys
söndag släktingsbesök(middag) mys i gamla stan, extra middag
måndag mys, middag, tvåmannafest hos mig, film
tisdag hemmalagad middag hos en polare o lite för många drinkar igen

haft en awesome helg/start på veckan

idag firade vi tofflish på hans 22årsdag med lyxmat på donken efter jobbet
sen dissade jag dubbeldejt me memmsi pirrrisch o hans miljadärpolare för o gå hem o nöta fb o sova tidigt

mitt livs största misstag? kanske /gd petra
hahah. dör lite

gillar att ja får in middagen som värsta aktiviteten varje dag
ja gillar mina vänner o ja gillar mat
de e asbra
ja älskar middagar
ser redan fram emot middag imorgon

resten av veckan ska iaf fortsätta minst lika bra som den startade, fredag utgång, lördag o söndag middagar o mys o massa planer
inget kan stoppa oss nu
jag e sååå taggad på livet nu

4 once
varit lite berg&dalbana
låt denna feeling bestå tack
jag trivs

nog för denna gångennnnn

over & out / <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0