när jag ändå e på g (inlägg nr 3)

kan ja ju tillägga att de va värsta dramadagen idag

de håller ju på bygger en våning till precis på mitt tak här så de låter ju som att det är krig på taket från ungefär kl 7-18 varje dag, deras bankande resukterade i att min taklampa föll i golvet (låssnade från taket!) och gick i tusen bitar. haha. har ju försökt städa upp allt men uuuppeennbbaarrligen så fanns det visst kvar glassplitter på golvet,

och tack vare detta trampade jag på ett splitter som jag gått omkring med i foten hela dagen idag (som tur e hade ja ju läkartid på kvällen så den kom väldigt lägligt:P o hon pillade ut den på VC haha) och det var inte så skönt..

halkade även i trappan utanför dörren så ja slog halvt ihjäl mig så missade första bussen så var typ 10 min sen till läkaren ;/

kan dessutom inte hitta min plånbok ? senast jag hade den var igår när jag handlade på willys, o har som inte direkt varit ngnstans mellan det o att ja märkte att den e borta. så antagligen ligger den här hemma ngnstans, men den har gömt sig väldigt väl..?

om du var en plånbok, var skulle du gömma dig då?

åhh o en massa annat dramatiska grejjer men nu stänger ögonlocken sig själva typ så måste stänga ner,  godnatt :D

Kommentarer
Postat av: Mervi

Haha, värst vad allt ska gå fel för dig. :'P

2011-01-15 @ 00:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0