inlägg nr 2 idag

men när jag väl börjar skriva kan jag som inte sluta:)

kom o tänka på massa saker, massa bra saker på S, bokstaven S står för en hel massa kingiga grejjer
Sommar Sol Strand Snyggakillar;) bland annat

saknar sommaren 2010.. kan lugnt säga att det var en av dem bästa... helt jävla awesome.. var så glad o hade så kul så de finns inte på denna jord:) vi levde livet inget annat :) även om jag iof slet röven av mig inne på vendators varma och instängda kontor (där man ej fick vädra pga pollenallergiker -.-) en stor del av tiden så är de jag minns av sommaren alla mysiga stunder hemma hos brorsan (han var i hpda o jag bodde i trean) med alla fina o underbara människor jag träffade, alla galna partynätter och massa annat.. sommaren 2011 ska inte bli sämre!

saknar även somrarna när man var liten.. alla utlandssemestrar med mamma o pappa.. åååhhh<3333 underbara minnen man aldrig glömmer! Alla fina stränder man sett.. lyxiga frukostar på hotell, sola och bada i havet från morgon till kväll, glass i mängder, middagar på mysiga restauranger när himlen blivit mörk och luften blivit svalare.. åååå... saknar mamma o pappa som en tok ibland! vill utomlands med dem igen! just like old times :) var iof inte såå löängesen senast, 2009 kanske? i cypern. tror det var 09. 08 kanske? för längesen iaf:)

sommaren då jag var 12 måste jag också säga var en av de bästa haha, voivoi de va tider det :P tjuvröka o kanske smaka en klunk cider ;) haha de va lite av min revolt-sommar kan man säga, gjorde allt jag inte fick osv :P haha. men vi lämnar det där och nu ska jag sova, påriktigt, bara kom o tänka på massa sommarminnen som jag var tvungen att få ur mig, åhh blev helt varm i hjärtat, godnatt kära fina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0