wihooo

hejhej:) fint väder idaaag

i helg firade vi carro som fyllde 21. världens roligaste kväll, det bjöds på tacos o pannacotta och sen åkte vi till krogen och drack drinkar, jag är typ ännu bakis

sett första pirates of the caribbean filmen, för första ggn, skäms på mig, asbra tyckte jag den va, ska tanka hem andra o kolla när jag har tid :)

har ätit middag hos brorsan i söndags med honom o barnen i söndags, kul att se dem också:)

igår o idag har de varit jobbb o jobb o jobb, man försöker hinna med annat som att träffa vänner och högen med alla hundra ärenden som bara växer och växer, jobbar man 13-21 är det svårt att hitta tiden, och orken för den delen, om man inte e en såndärhurtbulle som stiger upp kl 07 på morgonen... jag måste åka hemmifrån kl 12 o hinner inte ens äta frukost....

nu ska jag ner i tvättstugan och tvätta tvätttelitvätten... märkte btw att mitt favvolinne blivit förstört :( blev faktiskt lite ledsen.

ajjjja pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Mervi

Haha Petra, du säger att jag ska uppdatera min blogg när du inte har uppdaterat din på två veckor! SKÄRPNING. :D

2011-02-21 @ 22:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0