hej! har fått klagomål från regeringen ang dålig uppdatering och så kan vi ju inte ha det. vet att jag skriver i rubriken,uppdaterar me mobilen, vet ej hur man gör. jätte jobbigt var detta iaf. jävla touch telefon och vart försvann t9?...

Nu gick det att skriva hit också... vad händer i mitt liv då/ jag lever o mår bra. Jobbar på. För tillfället är jag sjuk men börjar bli bättre. Varit hemma sen i tisdags. Får se om jag kan gå tbx på måndag eller tisdag. Är dålig i halsen och det är som en förutsättning på mitt jobb att man ska ha iaf lite röst Har iaf köpt lite frukter, har hört att c vitamin ska hjälpa mot sjuka. .. hehe . Eller iaf vara bra för immynförsvaret, ska börja äta lite apelsin o grejer så får vi ju se hehe det blir nog bra tror ni inte... Har varit jätte duktih ihelg o städat p tvättat all tvätt Gör alltid allt så söligt när jag städar så när jag e klar med en grej är grejen jag gjorde innan redan smutsig/stökig igen haha. Det bara aldrig är både diskat städat o tvättat samtidigt :p Nu ska jag sova! En polare kommer tidigt imån o ska hjälpa mig få bort virus från min dator. Drf jag inte använder den nu. Varit ensam nästan hela helgen, sjuk, virus på datorn och batterierna till fjärrisen e döda, har inte aktiverat mitt nya kort så har inte ens kunnat köpa godis. Låter som en toppen helg va. :) Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0