23 november

fan va tiden går fort..

vad händer?

kom hem fr jobbet, somnade men vaknade när pappa ringde, lika bra, drog t willys o handla käk. nu har man kokat pasta med tonfisk, purjolök o creme fraise. skitenkelt men såå gott.

igår va ja me tess o carro på mongoliska. käkade buffé och snackade skit. var skitlängesen ja träffade carro. de va trevligt hih:) satt där tills de stängde och sen rullade jag bokstavligt talat hem. fifan.

ihelgen har ja tagit de lugnt annars, i fredags somnade jag 7 på kvällen pga migrän och sen vaknade jag 2 på natten o var vaken hela natten plus nästa dag. vad gör man då liksom. pratade i tele i 3h, chattade lite, städade lite.. sen var kl 8.00 haha

emelie kom förbi på kvällen o vi lagade käk (korvastroganoff) o de va jättegööött. på söndag blev det mys med billys panpizza o vin. haha fan va fint.
 
söndag morgon kom städerskan förbi också. riktigt skönt att få läggan ordentligt städad, var underbart att komma hem till en nyrengjord lägenhet. lycka! har svårt att föreställa mig att leva utan städhjälp:P

kanske man skulle hoppa i duschen och testa sova?:)

kan ngn föressten svvara på vrf det låter som att det rinner vatten som fan inne i mitt element? - orolig tjej 89




HAHAHah förlåt för bilden hahahhahahahahhahahaha ja dör äcklig !!! agagagga förlåt. pusshej


Kommentarer
Postat av: johanna

hur tusan ids du ha städhjälp :P

är de inte äckligt att ngn annan tar i dina saker och städar åt dig :P haha jag skulle inte lita på att ngn annan gör de tillräckligt bra:P

2010-11-24 @ 00:03:10
URL: http://johannnaaw.blogg.se/
Postat av: petra

inte alls :D

2010-11-24 @ 00:11:54
Postat av: johanna

jag skulle inte våga:p

är ju inte speciellt jobbigt å göra själv:D tänkt så snor städerskan stuffs i smyg osv osv :P

2010-11-24 @ 00:18:21
Postat av: petra

hehe nee mitt värdefulla har ja inne i min resväska med kod-lås på när dem e här :P om hon nu sku knycka ngt billigt armband från ginatricot kanske ja inte dör:D men tror inte att dem gör det, liksom de vill väl inte få sparken :P

2010-11-24 @ 08:10:38
Postat av: Mervi

Förlåt! Jag tänkte inte på det ... :/ Men jag gör inga andra avslöjanden i resten av inlägget, HP-snacket tar slut strax efter det du hann läsa.

2010-11-27 @ 12:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0