lip

Mervi säger:
och gawd Petra
update your blog!
Jag uppdaterar 100x mer än du
fast iofs har du ett liv
hahaa


hhahah så sööt min merppo är. får väl ta o skriva nga rader så lilla damen blir nöjd. gud va längesen det var vi sågs... flera månader..såklart så missar vi ju varandra bara med nga fjuttiga dagar nu när båda ska t happis i december, men som tur e så ses vi iaf den 9de jan när mervi ska hem från luleå och byter plan i sthlm. så blir en liten dejt på arlanda <3

men men. nu ska jag berätta här hur mitt så kallade liv ser ut för tillfället.... håååll i hatten

hehe nej

önskar att jag skulle haft ngt spännande att berätta

men nej

Min helg är nog den tråkigaste någonsin. Igår skulle jag firat Christel som fyllt år, men mådde askasst så stannade hemma, idag skulle jag ut med emelie, men är fortfarande sjuk och vågar inte riskera att måsta skippa fler dagar från jobbet pga sjukdom så det är bäst att jag stannar hemma. Faaan.  mina kompisar har nog slutat tro på mig när jag säger att ja e sjuk för jag är ALLTID sjuk :((((

fina christel o emelie saknar dem, vill ses NUUU :( känner att jag haft alldeles för lite tid för mina vänner på senaste tiden :(

och nästa helg kan jag inte heller umgås för då åker ja till happis.... kan inte fatta att jag ska på Eeros begravning :'( fyfaan. de går som inte in i huvudet att han inte finns mer :S han var den bästa morbrorn :((( älskar dem alla men han var nog den av alla dem som jag stog närmast<3 <3 <3

Annars då i livet....? Jag o tess håller på smider lite hemliga planer för tillfället. ho ho ho. får se vad det blir av dem, men vore onekligen lite småcoolt om man fick tummen ur röven o gjorde det vi planerat.


okej om vi kommer ner från molnen en stund och ser på "the present" då? Borde städa här hemma. verkligen. det skriver jag nog i typ varenda inlägg, men det hjälper ju inte hur ofta jag än gör det, det blir ju stökigt på en ggn igen :D jag är verkligen ingen ordningsmänniska! haha 

mer då? jobbet rullar på som vanligt, snart är min anställning för Rädda Barnen slut så då återgår jag till mitt vanliga slitgöra på vendatr. jeeepp. blandade känslor.

lägenhets sökandet går inget vidare det heller. står ganska jättestill. hoppas de händer ngt snart. gjort mitt livs kanske största misstag för ett tag sedan. svider i hjärtat men hoppas att det kommer fler chanser.

kärleksfronten är najs. har petra, jag och mig själv och vi älskar varandra väldigt mkt, även om vi driver varandra till vansinne då och då.

aja


vad hittar man på en lördag kväll ensam i sin lägenhet? har en flaska vin som jag funderar på att korka. men känns sådär lite lagom tragiskt. men o andra sidan who the hell cares, one less hungry mouth for the wellfare, ship em dope let them deal to brothers, give them guns, step back, watch em kill eachothers,..

haha okej nej där spårade det, kom ifrån ämnet en aniing. en tupac låt för er OINSATTA. (obildade, icke allmännbildade, dumma, korkade..) nej skoja. haha fan va tradig humor ja har,, stackars er som läser min blogg. ännu mer synd om dem som faktiskt umgås med mig.haha

känns som att det blir ngt glas iaf. klarar fan inte av o sitta hären hel kväll o underhålla mig själv annars. kanske bjuder öven ngn tomte på lite vitt och en bit choklad?

kanske super ja mig full och drar ut och partajjar skallen av mig med folket ändå?


Masallah! (om allah vill)



wrräääääääää va gillar ni min pose? värsta fräscha bruden. tagen innan utgång senast. haha gud, inser att det var ett tag sedan jag hängde med ut på krogen om jag kunde ha SKINNJACKA på mig utomhus. haha.



och så försöker vi se normala ut. sådärja. normalare än såhär blir det inte i den här bloggen.



nu har mervi iaf fått sitt blogginlägg här... varsågod & enjoy så hörs vi om ett år igen! :P


Kommentarer
Postat av: Mervimervimervi

Tack, Petra, detta förgyllde min dag! :) Längtar till vår dejt, har nog aldrig längtat till en dejt såhär mycket! Haha! :) Ännu på Arlanda, grrur. ;) En månad och 5 dagar kvar, det ska gå fort, det!



Glad att höra att din kärleksrelation med Petra går bra. Du och du passar så bra ihop.

2010-12-04 @ 17:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0