Jag har varit faster i 13 år

helt sjukt. Och om 2 dagar fyller jag 21.

hade ngn frågat mig vad jag gör när jag är 21, för 10 år sedan hade jag antagligen svarat ngt i stil med att jag bor i ett slott på månen, är gift med en prins, har tio små barn o 15 hundvalpar, tjugo kissekatter 5 flygande enhörningar och hundra små kaniner. Jag skulle ha tusen fina klänningar och arbeta med att rädda små djur som e sjuka...

Var är jag i livet idag ? Mitt ute i ingenstans känns det som. irrar runt och vet inte åt vilket håll jag ska gå. Haha. Dem där barnen och klänningarna känns ganska långt borta.


Igår firade jag, Patrik, Nina, Philip och Olivia Philips trettonde födelsedag med frukostfika hos nina kl 09 på morgonen, mackor med julskinka (favvo) och prinsesstårta (även det en favvo). Gud va gott, även jag fick presenter av nina philip och olivia under presentutdelningen när jag fyller år om två dagar haha. Vad gulliga. :)

tänk att han fyllt 13. vad hände ? vart försvann åren? känns som att han från ingenstans  blivit 13 år äldre men jag har inte åldrats en dag?  Och sen tänker jag efter och inser att jag inte är 7-8 år längre. När gick jag från 7 till 21? när hände det liksom haha

Gav Philip ett 350kr presentkort på G-star och en gul jetset klocka som han ville ha, i födelsedagspresse, och ett bio-presentkort till honom och ett till Olivia :) 

Vi åkte och käkade lunch på nåt texas ställe som Philip ville gå till. Käkade en asgod hamburgare och sedan bjöd Patrik alla på Harry Potter, den var sååå braaa! sjukt bra. Bästa av dem alla tror jag. Älskade den. ÄLSKADE, haha. känner mig som värsta nörden nu.


Har asdåligt samvete för jag stannade hemma från jobbet idag. vaknade med världens migrän plus mensvärk, är ba allmänt pmsig. Sitter i sängen invirad i täcket och lyssnar på sorgsen musik och äter ballerinakex. gud va tragiskt. låtarna som spelats på repeat idag är Petter - Stockholm i mitt hjärta och Lasse Lindh - Jag klarar mig aldrig ensam. Inte nödvändigtvis för att den sistnämna ens är nämnvärt bra men de matchar min sinnesstämning rätt bra. petterlåten tycker jag dock mkt om.

rätt bra rätt rätt bra yee.

Känner mig febrig och äcklig trots att jag nyss duschat. piiuu nu ska ja städa och fundera på vad nästa steg i livet ska bli. här kan ja inte sitta o äta ballerinakex i all evighet iaf

Kommentarer
Postat av: miumiumuiu

PÄIVITYSTÄ kiiitos!!

En jaksa lukea muitten bloggia niin alappa nyt skarppamaan itteäs ja bloggamaan, !!! ;)



2010-12-14 @ 07:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0